Infolinia Inteligo

Infolinia Inteligo
28 maja
14:21 2017

Inteligo powstał na początku 2000 roku jako elektroniczne ramię banku PKO BP. Tego, na jakich zasadach funkcjonuje system bankowości internetowej Inteligo, można dowiedzieć się z informacji zamieszczonych na jego stronie internetowej lub za pośrednictwem infolinii.

Inteligo ma swoich stałych klientów i przybywa mu ciągle nowych. Przede wszystkim dlatego, że oferta indywidualnego konta Inteligo, kart płatniczych czy lokat bankowych jest atrakcyjna.

Jak założyć konto Inteligo?

Inteligo nie jest wyjątkiem i nie ma specjalnych wymagań wobec klientów, którzy chcą założyć konto osobiste poprzez system elektroniczny. Należy złożyć wniosek online. Bank oddzwoni w celu potwierdzenia danych, następnie kurier dostarczy umowę do podpisu, a Inteligo aktywuje konto. Oczywiście do konta dodawana jest karta debetowa, za pośrednictwem której można płacić za produkty i usługi oraz wypłacać pieniądze z bankomatów.

Konto praktycznie darmowe

Banki coraz rzadziej w swoich reklamach wspominają o darmowych kontach, ponieważ jest to duże nadużycie. Darmowych kont po prostu nie ma – ale mogą być takie, jak konto osobiste Inteligo. Trzeba wiedzieć, że za założenie takiego konta się nie płaci, za jego prowadzenie również, ponadto bank nie pobiera prowizji za przelewy krajowe, za wydanie karty i jej użytkowanie (za transakcje od 100 zł) ani za wypłaty z bankomatów PKO BP oraz BZ WBK. O tym, czy warto mieć takie konto, zadecydują sami klienci.

Infolinia dla klientów Inteligo

Klienci banków zawsze mają jakieś problemy i zastrzeżenia do pracy banków. Aby mogli je wyjaśnić oraz zasięgnąć informacji, Inteligo przygotował dla nich infolinie:

  • 800 121 121 – dla klientów dzwoniących z terenu kraju,
  • +48 81 535 67 89 – dla użytkowników telefonów komórkowych i osób spoza kraju.

Jeżeli ktoś chce otworzyć konto osobiste, a nie wie, jak to zrobić, powinien dzwonić pod numer:

  • 801 121 121 – dla dzwoniących z Polski,
  • +48 81 535 60 00 – dla użytkowników telefonów komórkowych i osób spoza kraju.

Inne świadczenia za pomocą infolinii Inteligo

Oczywiście, to nie wszystko, co mogą załatwić klienci tego banku za pośrednictwem infolinii. Jeżeli ktoś stracił kartę debetową, może ja zastrzec pod numerem:

  • +48 535 66 66

Z Inteligo można się również skontaktować poprzez faks, jego numer to:

  • +48 535 61 00

Dla stałych klientów kontakt elektroniczny

W przypadku każdego banku, w tym Inteligo, możliwy jest kontakt elektroniczny. Klienci mogą kontaktować się z Inteligo i po zalogowaniu się na swoje konto składać dyspozycje, wypełniając formularz w zakładce „Poczta”. Kontakt elektroniczny z klientem możliwy jest we wszystkich bankach, ale w jednych jest bardziej uporządkowany, w innych mniej. Wszystko zależy od organizacji pracy banku. W Inteligo praca jest dobrze zorganizowana, więc interwencji w tej sprawie nie ma tak dużo jak w innych bankach.